Kvällen Hos Gerdin

Ja jag är sen som vanligt med min uppdagetring :P
Här e lite bilder från förra fredagen (?)
Vi var hos Peter, tittade på Let's Dance, spelade spel, drack o snackade, mkt trevligt :)


Peters stulna popcorn, haha
Stulna och mkt goda!


Jag o Nathalie rymde o startade egen fest :P haha

Peter fick sjölvklart vara med, men bara om hans smakade små gule :P

Linslusarna var med tvungna att sticka fram näsorna :P

Mmmm!

Spel spel spel :D Alla var ute efter mig.. fick dricka för mkt .. :P

Nathalie o Gerdin tar en svängom :D

Tobbe o Jens

Mys mys :P

Det var en mkt trevlig kväll :)

Den avslutades med en sovande Nathalie o en sovande Peter. Resten vi stack till Bajonetten, Emma körde oss :)
Hon skulle bara hämtat mig men vad gör 3 extra killar??
Dom tar ju ingen plats i bilen :)
Tur Emma ställer upp för mig o mina vänner!!

See ya!








This is it, i'm the light of the world ...

Kommentarer
Postat av: sandra

Sv: Har du inside information Sara? Haha, tell me =)

2010-01-30 @ 20:25:55
URL: http://teamjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0