Fest Fredag!

Då var de dags igen :P Känns som mina inlägg den senaste tiden varit lite festliga, haha..

Ja igår så var de ju då fest igen.

Förfest hos Alexander sen blev de utgång till Banken.

Jätterolig kväll med galet mycke dans!! :D


Emma, Jag och Josefin var iaf mkt glada :D Party Party!!


En tjej som jag inte minns namnet på o Sarax2 :)


Förfets värden eller vad man ska kalla de..


Jag är minsann inte alltid en linslus :P


Sötnos! <3

Ja de blev en hård kväll.. 900:- fattigare.. o då betalade jag inte ens mitt inträde själv:P

Nu får jag minsann se till och hålla lite bättre i mina pengar , kan ju inte slösa på de här viset , haha..
Men de var de värt ändå för fy tusan va kul de var!!

Hugs & Kisses <3









I'd like to make myself belive that planet earth turns slowly. Its hard to say that I'd  rather stay awake when I'm asleep. Cause everything is never as it seems...

Kommentarer
Postat av: Anonym

josefine såg JÄÄTTE gammal ut...

2010-03-06 @ 19:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0