Sooooool!!

Fy tusan vad fint väder det är nu! Älskar det!!

Hoppas det är lika fint väder på lördag :D (Min födelsedagsfest som jag har då för speciellt inbjudna).
Är mkt att fixa innan dess, måste prata lite med pappa för han fick för sig att hans lägenhet var bättre att ha fest i (också i Svensköp) än i huset, men jag är inte övertygad om det än. :)
Sen så måste jag planera mat o tårta o sånt därnt.. allt ska inhandlas på fredag.. (som om jag inte har annat o göra då?).

Om nån e sugen o hjälpa mig med förberedelser på lördag så är de fritt fram :P

Nu ska jag ta tag i mig själv o laga mat, spaghetti o köttfärssås :D
Sen blir det mer pluyggande :( blää trött på detta nu vill bara bli klar med uppsatsen som ska vara inne på fredag helst men senast söndag. Men vill lämna in den på fredag för vill inte oroa mig för den på festen :)

See ya!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du fixar de! både med festen o plugget! GE JÄRNET!!

2010-04-07 @ 22:23:08
Postat av: jossan

Jajemän sara du fixar d!!



Var e pappas lägenhet??

2010-04-07 @ 22:46:00
URL: http://missholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0