Paus!

Mini paus i pluggandet!

Idag har jag som sagt jobbat, och handlat en del mat till lördag :)
Josefine fick tipsa mig lite om vad man kan bjuda på!
var så kul att träffa henne idag! var ju en hel vecka sen sist!! :O

Nu sitter jag iaf o surfar runder på facebook, bilddagboken och bukefalos. Men jag ska snart plugga vidare känns lixom som att jag inte kommer någon stans... funderar på att plugga på flitigt fram till 23.00 kanske o sen sova o gå upp tidigt imorgon istället, eller plugga hela natten, vet inte vad som är bäst.. ?

Imorgon ska jag försöka ragga tag i en tårta, en rosa tårta.. annars får jag baka en :P hahaha... (ni behöver inte äta den:P)

Nä nu får de vara slut på pausandet!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0