Snö!

Snöar gör de massa snö har vi fått, lycklig är jag :D:D

Sitter på jobbet o borde göra nåt vettigt men har ingen lust...

Tv:n vi beställde är försenad.. jävla posten varför kan de aldrig göra sitt jobb snabbt...HATAR att vänta...

Ikväll blir de att se sista avsnittet på Bonde söker fru, o leka med valpen. O kanske lite bättre uppdaterande på bloggen, haha. Om inte lillebror har snott datan , min dator har jag ju spillt juice på så den funkilerar ganska dåligt nu.. så kan de va när man heter Sara.. Men ska ta o skaffa mig en ny laptop snart!

Nej men nu kan jag nog inte sitta här längre med gott samvete, dags att jobba på lite innan stängning nu..









I can't do this by my self anymore..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0