Shopping i Malmö!

Nästan precis kommit hem från en dag i Malmö med Nathalie o Josefin!

Det blev en del shopping om man säger så, jag hade tänkt köpa nåt sådär men inte så mkt, de var iaf planen från början...

Har tagit några halvseriösa bilder på de jag köpt :P orkade inte fota så noga så allt hamnade på golvet o blev fotade i en hög :P


Shoppingen startade på Gina :) Blev en hel hög med linnen, två "koftor" och ett diadem :)
Behöver väl inte berätta att jag älskar linnen?!


Och så gillar jag ju HM ganska mkt med så där blev det en del, mest för att Nathalie o Josefin gick till provrummen o lämna mig alldeles ensam med alla kläder ;)
Det blev iaf två t-sjirts med motiv, två oversize tröjor, två "vanliga" bas tröjor, en kofta, en skjorta och två par byxor :)


Och så kan man ju självklart inte shoppa en hel dag utan att köpa lite smycken :)
Det silvriga breda armbandet och halsbandet med örhängen till kommer från Ur & Penn, FYND :D
Armbandet med pärlor och silver är från HM och det med pärlor och guld är från Bikbok :D

Jag är så jäkla nöjd med min shopping :)



Igår var man ju hos Nathalie på spelkväll, men de tänkte jag kanske skriva om imorgon istället, orkar inte nu.
Man blir ju sliten av att slösa pengar såhär :)


See ya!!

<3






They say I had it bad, addicted to what we had, heart rate slow fading fast, vitals low. Might not last strapped down while sirens ring. Holding on trying to breathe, not like this I can't leave.
Look what you've done to me...


Kommentarer
Postat av: Nathalie

fiiint, sett josefins bilder på fb? snöögga!

2009-12-28 @ 22:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0