Nyår? Julklappar?

Idag blir de en slappe dag tror jag minsann... de är ju söndag, då får man ta de lugnt :D

Jag sitter o funderar på var man ska bli av på nyår, våra planer sprack lite grann ... men vi kommer nog på nåt nytt.. Och så är jag fruktansvärt sugen på att köpa nyårs klänning :D men de får bli efter julafton!

Imorgon blir de julklapps shopping med lillebror, det är iaf tanken, men vet inte om han är så sugen på det! .. Annars får jag traska runt o leta julklappar på egen hand, men det är jag ju van vid, haha. Micke har aldrig gillat att handla julklappar :P

Det svåraste blir nog att komma på vad man ska köpa för nåt... Ska köpa julklapp till: Mamma, Pappa, Mormor, Farmor, Rosa (faster) och till Micke...

Nu ska jag nog försöka med att fixa designen på bloggen, nu när jag faktiskt har tid :)













I wan't youre love....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0