Ny Blogg!!

Den gamla whenyouknow.blogg.se kommer snart få sitt sista inlägg.

I denna bloggen kommer jag bara skriva om mig själv, mina vänner o allt kul vi hittar på :)

Detta inlägg får förbli kort men måste fixa med lite blogg design o så är de snart dags att sova så blir till att uppdatera mer imorgon!

Ikväll har jag varit hos Nathalie o vi har lagat mat :) nyttiga som få! Fiskpinnar o potatis, mums.
De börjar snart likna en tradition, matlagning hos Nathalie en gång i veckan.

Ha de bäst!

Nathalie o jag har en hemlis :P

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja nu är det kommentarer som är populärt så fy fan vad du ska få det jobbigt! :P ja hemlis fram till bokning

2009-12-15 @ 22:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0