Juldagen ...

Ja gudars de blev en tuff kväll den 25.. haha..

De var roligt som tusan, kvällen började med tårtkalas hos födelsedagsbarnet (peter) mkt gott :)

Sen var de förfest som hette duga, fortf hos Peter. Spelades Fia med Hutt och Pyramiden, mkt drickande ble det denna kväll vill jag lova!  Så man mådde ju som man förtjänade dagen efter :S bläää, kräk sara!


Födelsedags barnet Peter i sin ursnygga t-shirt :P


Party pinglan!! :D


Måste ju bara lägga upp bilden på tårtan med :P

Mer bilde lägger jag upp på Facebook!


Sen då den hemska dagen efter så insåg jag ju att mina bilnycklar låg hos Peter medans jag o bilen var hos Nathalie, smart drag där av mig... O så började ringandet till Peter so inte gick o få tag i för han va av med telefonen. Men efter många om och män så traskade jag o Nathalie hem till Peter för att mötas av en flitig P som städade hela lägenheten! Och spillde ut hela skurhinken :P swimmingpool , haha ! Så de kan gå!



Bye Bye!!










This time baby I'm bulletproof...









Kommentarer
Postat av: Nathalie

kräksara!

2009-12-28 @ 09:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0