Dagen !

Idag har jag o mamsen varit o köpt julmat, nu närmar sig julafton med stormsteg :D

Sen så gick vi på DJurmagasinet med o köpte vitaminer till lillfisen och leksaker, valpar måste underhållas väl, annars river de huset,haha.. Sen fick hon en röd polotröja med, såå julfin blir hon i den!

Nu sitter jag här o försöker komma på nåt vettigt att skriva.. går så där..

Snön ligger som ett täcke utanför, härligt! Julstämning, nu saknas bara julgranen :)

Nu på eftermiddagen så har jag o lillebror beställt en ny tv :D Weeiii!! En LG 47" ska bli såå härligt!


Tjusig :D

Nu ska jag ut med hunden!

PussHej!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Men glömde banken....

2009-12-16 @ 19:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0