Då var alla julklappar klara :) ..tror jag..

Jaha då är nog de mesta inför julafton klart :D Wohoo vad jag längtar, kan knappt fatta att det är i övermorgon!!

Ska bara slå in alla julklappar som jag handlat under gårdagen (och några idag) o lägga dem under julgranen! Jag är jättenöjd med alla klappar jag köpt :) Även nöjd med en del jag ska få :P hihi, jag bara rpkade hitta några saker som jag bara älskade så de fick bli julklappar till mig, tack mamma <3 Får se så jag verkligen har köpt alla julklappar sen när jag slår in dem, då märker man ju om man glömt någon :P
Men jag får hoppas att jag haft huvudet med mig under min julshopping :) Fy tusan vad jag längtar till julafton!!  Jag älskar verkligen julen!!!


Belysningen så här års är ju bara helt underbar!!!


Så imorgon ska jag jobba hela dagen med så man slipper jobba julafton för det är inget jag gillar att göra. Så gäller att ligga i imorgon så de är nöjda med mig på jobbet :) annars vet man aldrig vad som händer.

Sen skulle de bli utgång på juldagen, men vetetusan hur de blir med det längre.. Kanske bäst att stanna hemma?
Vore trisst men så kan det vara ibland. Om de inte finns någon som har någon briljant idé? Inte så kul att gå ut på egen hand jue :P haha.. man kan ju göra det men är ju lite sorgligt, haha "Hej, jag har inga vänner så jag går ut ensam" haha nej tack!

Nu sitter jag o lyssnar på Calle balles skiva, den är super, är ju låtar som han sjöng under Idol, så jäkla bra e han!!

Mina favoriter är klart :
1. Walking in Memphis (suprise)
2. To Be With You
3. Hungry Heart

Jag gillar alla låtarna men de tre är klart mina favvisar :)



Köp skivan :D:D





Ja nu har jag nog inge mer intressant o skriva ... jag bara bubblar på om massa nonsens men de är sån jag e :P

Den 8-11januari så är de Göteborg som gäller, ska bli kul som fan!! :D Längtar!!


Puss!!









I'm the one who wants to be with you   
Deep inside I hope you feel it too
Waited on a line of greens and blues
Just to be the next to be with you





Kommentarer
Postat av: sophie

vi ska ut:)

2009-12-22 @ 20:38:28
URL: http://sossinnuce.blogg.se/
Postat av: sandra

Åh den är riktigt snygg! Röd o allt, mums! Haha. Är den kort eller normal i modellen?

2009-12-22 @ 22:24:34
URL: http://teamjohansson.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag håller med dig om att Calle är grymt bra :-)

2009-12-23 @ 10:12:03
URL: http://lantani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0